RM-SYSTÉM»Události»Loto od Loterie Fortuny spouští masivní reklamní kampaň

Loto od Loterie Fortuny spouští masivní reklamní kampaň

01.09.2011 10:28
Prvního září startuje masivní reklamní kampaň na Loto od Loterie Fortuna. Její součástí je televizní spot, který je velkolepou oslavou vítězství. Byl inspirován legendárním příběhem boxera Rockyho a zazní v něm také filmová skladba z filmu Rocky I Gonna Fly Now. Veškeré audio výstupy namluvil herec Pavel Rímský, který v českém dabingu tradičně propůjčuje Rockymu svůj hlas.

Televizní spot se natáčel od 12. do 14. srpna v sedmi lokacích v Praze a Středních Čechách a objeví se v něm ty nejznámější filmové scény z Rockyho vítězného běhu městem, ovšem v českém kontextu a s množstvím dalších výherců. Rocky a postupně rostoucí dav výherců proběhnou areálem bývalých hutí Poldi Kladno, pražskou ulicí v Kotcích a pod Hlávkovým mostem, zatrénují si i v tělocvičně. Nechybí ani kultovní scéna boxerského tréninku v mrazáku, v českém podání se ovšem boxuje do vepřových půlek, zatímco v původním filmu šlo o půlky hovězí. Další záběry se točily v holešovickém přístavu, finální scéna na letenských schodech a u metronomu. Spot, ve kterém si zahrálo také okolo stovky komparsistů a též zaměstnanců Loterie Fortuna je z dílny reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a režisérem je Tomáš Mašín.

Kromě televizního spotu nasadí Loterie Fortuna v rámci propagace hry Loto též rozsáhlou kampaň v tisku a venkovních médiích. Chybět nebude ani několik variant vtipných rádiových spotů, ve kterých opět vystupuje legendární Rocky.

„Rocky je nejenom důvěrně známá postava, se kterou se ztotožňují již 2 generace. Nás inspiroval jeho ikonický příběh cesty za vítězstvím. V naší hře Loto není ale není jen jeden vítěz, u nás se vyhrává šestkrát častěji než u konkurence a právě myšlenku mnoha výherců v kampani dramatizujeme. V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel - je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie Fortuna se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu," uvedla Lenka Janouchová, marketingová ředitelka Fortuna Loterie.

Ve čtvrtek se reklama objeví televizi, rádiu, na billboardech, bigboardech a citilightech, v pátek první inzeráty vyjdou také v tisku. Celkové letošní marketingové investice dosáhnou 5 milionů eur, jak Fortuna již dříve oznámila. Kampaň poběží do konce roku 2011.

Zdroj: Fortuna Entertainment Group


RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.