RM-SYSTÉM»Události»AAA AUTO: obchod s ojetými vozy se rychle přesouvá na internet
AAA AUTO: obchod s ojetými vozy se rychle přesouvá na internet
![](gfx/clanky_obrazky/emitenti/68623-AAA_Auto.png)
„Více než osmkrát se pak meziročně zvýšil počet přístupů z mobilních telefonů a dalších přenosných zařízení s internetovým připojením," popsal současný vývoj ředitel komunikační divize AAA AUTO Jan Řepa. AAA Auto je také jediným českým autocentrem, který na poptávku po mobilním webu ihned zareagoval a svoji mobilní verzi stránek uvedl do provozu již minulý rok.
Masivnímu přechodu tuzemských motoristů na internet se musí přizpůsobovat také inzerce největšího tuzemského autobazaru. „V srpnu 2011 činil podíl internetové reklamy v Čechách už 64 % z našeho reklamního rozpočtu, zatímco před dvěma lety to bylo 26 % a v roce 2004 pouhých 5 %," konstatoval Jan Řepa. Skupina AAA AUTO podle něj v současnosti inzeruje v 28 tuzemských internetových serverech, zatímco před dvěma lety jich využívala jen 13.
Zdroj: Tisková zpráva AAA AUTO
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.