RM-SYSTÉM»Události»AAA AUTO: obchod s ojetými vozy se rychle přesouvá na internet

AAA AUTO: obchod s ojetými vozy se rychle přesouvá na internet

29.08.2011 10:56
Stále více zájemců o ojetý vůz si v České republice vybírá auto přes internet. Za první pololetí 2011 zaznamenaly webové stránky aaaauto.cz rekordních 9 583 639 návštěv, tedy o 42 % více než ve stejném období loňského roku. Za červenec 2011 pak trend pokračoval s meziročním růstem o 24 %. Počet návštěvníků přicházejících na web AAA AUTO z Facebooku pak vzrostl za poslední půlrok dokonce šestkrát. Zároveň se také zvyšuje efektivita webu v získávání potenciálních zákazníků. Například díky placené reklamě z vyhledávačů získaly webové stránky v červenci letošního roku o 386 % více kontaktů oproti červenci loňského roku.

„Více než osmkrát se pak meziročně zvýšil počet přístupů z mobilních telefonů a dalších přenosných zařízení s internetovým připojením," popsal současný vývoj ředitel komunikační divize AAA AUTO Jan Řepa. AAA Auto je také jediným českým autocentrem, který na poptávku po mobilním webu ihned zareagoval a svoji mobilní verzi stránek uvedl do provozu již minulý rok.

Masivnímu přechodu tuzemských motoristů na internet se musí přizpůsobovat také inzerce největšího tuzemského autobazaru. „V srpnu 2011 činil podíl internetové reklamy v Čechách už 64 % z našeho reklamního rozpočtu, zatímco před dvěma lety to bylo 26 % a v roce 2004 pouhých 5 %," konstatoval Jan Řepa. Skupina AAA AUTO podle něj v současnosti inzeruje v 28 tuzemských internetových serverech, zatímco před dvěma lety jich využívala jen 13.

Zdroj: Tisková zpráva AAA AUTO

 


RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.