RM-SYSTÉM»Události»Firmě AAA má pomoci nová značka Premium Auto

Firmě AAA má pomoci nová značka Premium Auto

17.06.2008 00:00
Skupina autobazarů AAA chce pod novou značkou AAA Premium Auto, zaměřenou na zánovní auta stará do dvou let, prodávat přes 200 vozů měsíčně. Firma včera otevřela první centra v Praze a Brně. Uvedl to generální ředitel AAA Auto Anthony Denny.

„S růstem životní úrovně roste zájem o mladší a technicky vyspělé vozy. V posledních šesti měsících jsme prodávali v průměru měsíčně 150 takových aut, která bude nabízet Premium Auto,“ uvedl Denny. Vedle Prahy a Brna by měly vzniknout autosalony pro zánovní vozy v Ostravě a dále i ve třech slovenských městech a v Maďarsku.Vůz prodávaný pod novou značkou ale bude možné objednat i ve všech dalších autobazarech AAA. Hlavním zdrojem zánovních vozů mají být vrácené automobily v rámci operačního leasingu a předváděcí nebo testovací auta od dealerů. Vedle dvouletého stáří mají mít auta najeto do 40 tisíc kilometrů a servisní knížku. V současnosti má firma skladem zhruba 200 takovýchto vozů. Oproti novým má být cena o deset až 40 procent nižší. AAA bude na vozy dávat roční záruku a dále pojištění a asistenční služby.

Do pražského centra AAA Premium Auto s výstavní plochou 628 metrů firma investovala 58 milionů korun. Centrum stojí hned vedle autobazaru AAA v Dolních Chabrech. Nedaleko firma pod značkou Auto Diskont naopak nabízí nejlevnější vozy.

Skupina AAA Auto se loni kvůli výrazné expanzi i poklesu poptávky v závěru roku propadla více než do stomilionové ztráty. Letos firma v rámci restrukturalizace uzavřela tři ztrátové
Skupina autobazarů AAA chce pod novou značkou AAA Premium Auto, zaměřenou na zánovní auta stará do dvou let, prodávat přes 200 vozů měsíčně. Firma včera otevřela první centra v Praze a Brně. Uvedl to generální ředitel AAA Auto Anthony Denny.

„S růstem životní úrovně roste zájem o mladší a technicky vyspělé vozy. V posledních šesti měsících jsme prodávali v průměru měsíčně 150 takových aut, která bude nabízet Premium Auto,“ uvedl Denny. Vedle Prahy a Brna by měly vzniknout autosalony pro zánovní vozy v Ostravě a dále i ve třech slovenských městech a v Maďarsku.Vůz prodávaný pod novou značkou ale bude možné objednat i ve všech dalších autobazarech AAA. Hlavním zdrojem zánovních vozů mají být vrácené automobily v rámci operačního leasingu a předváděcí nebo testovací auta od dealerů. Vedle dvouletého stáří mají mít auta najeto do 40 tisíc kilometrů a servisní knížku. V současnosti má firma skladem zhruba 200 takovýchto vozů. Oproti novým má být cena o deset až 40 procent nižší. AAA bude na vozy dávat roční záruku a dále pojištění a asistenční služby.

Do pražského centra AAA Premium Auto s výstavní plochou 628 metrů firma investovala 58 milionů korun. Centrum stojí hned vedle autobazaru AAA v Dolních Chabrech. Nedaleko firma pod značkou Auto Diskont naopak nabízí nejlevnější vozy.

Skupina AAA Auto se loni kvůli výrazné expanzi i poklesu poptávky v závěru roku propadla více než do stomilionové ztráty. Letos firma v rámci restrukturalizace uzavřela tři ztrátové pobočky. AAA nyní provozuje 44 center v pěti zemích. Loni prodala 80 tisíc aut.

E15, 17.6.2008

RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.