RM-SYSTÉM»Události»AAA Auto spustí novou značku premium

AAA Auto spustí novou značku premium

30.05.2008 00:00
Bývalý šéf dozorčí rady a předseda představenstva mladoboleslavské Škodovky Vratislav Kulhánek se stane tváří nových prodejen patřící do skupiny AAA Auto. Provoz prodejen firma zahájí 10. června. Podle informací E15 se jejich značka bude jmenovat AAA Auto premium. Firma si ji registrovala u Úřadu pro průmyslové vlastnictví.

Nabízet v těchto prodejnách bude automobily staré maximálně dva roky. Informaci E15 potvrdil mluvčí sítě autobazarů Milan Smutný. „Auta budou mít najeto maximálně 40 tisíc kilometrů,“ řekl E15 Smutný. Firma chce prostřednictvím značky premium nabízet nadstandardní asistenční a servisní služby. „Prodejní plocha dosáhne 600 metrů čtverečních. Prodejny budou zatím dvě, jedna v Praze, druhá v Brně,“ dodal Smutný. Plán AAA Auto předpokládá prodej stovek až tisíců zánovních aut ročně.Nová značka by měla podle plánů firmy pomoci zpět do zisku. AAA Auto po vstupu na burzu oznámila nečekaně špatné hospodářské výsledky, ztráta se očekává i v prvním čtvrtletí letošního roku. Podle odhadu společnosti Patria Finance dosáhne ztráta za první tři měsíce 9,2 milionu eur (přibližně 230 milionů korun).

„Zlepšení oproti konci loňského roku by mělo nastat díky lepší marži z prodeje automobilů, pokračujícího vysokého podílu tržeb z finančních služeb a restrukturalizace personálních a provozních nákladů,“ uvedla Patria. Průměrná cena jednoho automobilu vzroste podle analytiků o 1,1 procenta čtvrtletně na 5450 eur především díky zhodnocení místních měn vůči euru. „C
Bývalý šéf dozorčí rady a předseda představenstva mladoboleslavské Škodovky Vratislav Kulhánek se stane tváří nových prodejen patřící do skupiny AAA Auto. Provoz prodejen firma zahájí 10. června. Podle informací E15 se jejich značka bude jmenovat AAA Auto premium. Firma si ji registrovala u Úřadu pro průmyslové vlastnictví.

Nabízet v těchto prodejnách bude automobily staré maximálně dva roky. Informaci E15 potvrdil mluvčí sítě autobazarů Milan Smutný. „Auta budou mít najeto maximálně 40 tisíc kilometrů,“ řekl E15 Smutný. Firma chce prostřednictvím značky premium nabízet nadstandardní asistenční a servisní služby. „Prodejní plocha dosáhne 600 metrů čtverečních. Prodejny budou zatím dvě, jedna v Praze, druhá v Brně,“ dodal Smutný. Plán AAA Auto předpokládá prodej stovek až tisíců zánovních aut ročně.Nová značka by měla podle plánů firmy pomoci zpět do zisku. AAA Auto po vstupu na burzu oznámila nečekaně špatné hospodářské výsledky, ztráta se očekává i v prvním čtvrtletí letošního roku. Podle odhadu společnosti Patria Finance dosáhne ztráta za první tři měsíce 9,2 milionu eur (přibližně 230 milionů korun).

„Zlepšení oproti konci loňského roku by mělo nastat díky lepší marži z prodeje automobilů, pokračujícího vysokého podílu tržeb z finančních služeb a restrukturalizace personálních a provozních nákladů,“ uvedla Patria. Průměrná cena jednoho automobilu vzroste podle analytiků o 1,1 procenta čtvrtletně na 5450 eur především díky zhodnocení místních měn vůči euru. „Ceny by stejně jako objemy prodejů měly být podle našeho odhadu stále pod tlakem, a to z důvodu velice agresivního marketingu prodejců nových aut,“ dodala Patria. Akcie kvůli špatnému hospodaření firmy spadly z upisovací ceny o polovinu. Nyní se obchodují za 22,8 koruny.

30.5.2008, Vladimír Piskáček, E15

RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.