RM-SYSTÉM»Události»Fortuna spojí marketing loterie a kurzového sázení

Fortuna spojí marketing loterie a kurzového sázení

30.01.2012 10:40
Fortuna Entertainment Group (FEG) spojí od února letošního roku oddělení marketingu kurzových sázek a marketing Loterie Fortuna do jednoho týmu. Cílem je zvýšení efektivity marketingových aktivit a větší využití synergií mezi loterijní a sázkovou částí FEG na všech trzích, kde Fortuna působí.

Novým ředitelem marketingu FEG bude od února 2012 Zdeněk Lang, který se externě podílel na klíčových marketingových aktivitách společnosti již od roku 2006. Současná ředitelka marketingu Loterie Fortuna Lenka Janouchová ze společnosti odchází. Dosavadní ředitel marketingu kurzových sázek Vladan Crha bude od února zastávat pozici ředitele vztahů s investory Fortuna Entertainment Group podřízenou generálnímu řediteli Wilfovi Walshovi.

„Prioritou marketingu v letošním roce bude silná podpora dalšího rozvoje loterijního projektu. Chtěl bych Lence poděkovat, za vše co se nám v loňském roce podařilo při rozjezdu loterie. Díky ucelené marketingové komunikaci zná značku Loto 75% české populace. Přeji si, aby Zdeněk Lang dále navázal na úspěšný vstup Fortuny na český loterijní trh, kde se nám podařilo během šesti měsíců získat významný tržní podíl," uvedl generální ředitel Fortuna Entertainment Group Wilf Walsh.

Zdeněk Lang absolvoval právnickou fakultu University Karlovy v Praze, v letech 1995-1998 působil jako marketingový ředitel SK Slavia Praha - fotbal a.s. Od roku 1998 pracoval na různých pozicích v České republice i v zahraničí v mezinárodní agentuře Mediaedge:cia. Poslední dva roky řídil agenturu zaměřenou na sponsoring, event marketing a marketingové poradenství.

Zdroj: Fortuna Entertainment Group


RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.